2024. június 30., vasárnap

Rájöttem - Rain



   A dal a 2014-ben megjelent Rain Effect albumon található, amelyről itt olvashattok bővebben:












RÁJÖTTEM


Bírd Bírd Bírd Bírd Ne törj meg
Bírd Bírd Bírd Bírd Ne törj meg
Bírd Bírd Bírd Bírd Ne törj meg
Bírd Bírd Bírd Bírd Ne törj meg

Rájöttem végre, milyen kedves voltál mindig hozzá,
amit felém sosem tudtál kimutatni,
bár én is mindig úgy vágyódtam rá,  
de többé már nincs szükségem rád.

Egy perc se volt tán, mialatt elhagytál,
hogy tudnám megbocsátani?   
Úgyis túl késő hozzá, már kiismertem az
álnok színlelésed és túl sok hazugságod.

Bírd Bírd Bírd Bírd Ne törj meg
Bírd Bírd Bírd Bírd Ne törj meg
Bírd Bírd Bírd Bírd Ne törj meg
Bírd Bírd Bírd Bírd Ne törj meg

Ugyan, eredj már... eszedbe jutott, hogy mit érzek én?
A magányos fájdalmam, amit én éltem át?
Arra vágytam, gyere vissza hozzám,
de többé már nincs szükségem rád.

Egy perc se volt tán, mialatt elhagytál,
hogy tudnám megbocsátani?   
Úgyis túl késő hozzá, már kiismertem az
álnok színlelésed és túl sok hazugságod.

Bírd Bírd Bírd Bírd Ne törj meg
Bírd Bírd Bírd Bírd Ne törj meg
Bírd Bírd Bírd Bírd Ne törj meg
Bírd Bírd Bírd Bírd Ne törj meg

Vajon hogyan jutottunk így ide mi ketten? Ah...
Tényleg kitöröllek, és el foglak majd feledni!
 
Ideje már, hogy el tudjalak hagyni téged, kitörölni.
Sodródom, akár a szél és a felhők,  
szeretlek, de mégis lehet, hogy többé nem láthatlak.
Ah... nincs itt lég... lég... megfulladok...
Bár szívem beleszakad, mégis odahagylak,
Emlék, ha tövis vagy, simán kihajítlak!

Bírd Bírd Bírd Bírd Ne törj meg
Bírd Bírd Bírd Bírd Ne törj meg
Bírd Bírd Bírd Bírd Ne törj meg
Bírd Bírd Bírd Bírd Ne törj meg

Bírd Bírd Bírd Bírd Ne törj meg
Bírd Bírd Bírd Bírd Ne törj meg
Bírd Bírd Bírd Bírd Ne törj meg
Bírd Bírd Bírd Bírd Ne törj meg


(Saját fordítás, Harudo11 néven)




알아버렸어


Keep Keep Keep Keep You Stand up.
Keep Keep Keep Keep You Stand up.
Keep Keep Keep Keep You Stand up.
Keep Keep Keep Keep You Stand up.

알아버렸어 그와 다정했던 니 모습을
내겐 보여주진 않던 그 모습을
언제나 나는 바랬었지만
이젠 더 이상 필요 없어 넌~

한 순간 나를 떠나버린 너를
내가 어떻게 용서를 해.
이미 늦어버렸어 니 모든걸 알아
너희 가식적인 말투와 거짓말들.

Keep Keep Keep Keep You Stand up.
Keep Keep Keep Keep You Stand up.
Keep Keep Keep Keep You Stand up.
Keep Keep Keep Keep You Stand up.

가버려 제발 생각은 해봤니 내 마음을
혼자서 받았던 나의 고통 속에
항상 돌아오길 바랬지만
이젠 더 이상 필요 없어 너.

한 순간 나를 떠나버린 너를
내가 어떻게 용서를 해.
이미 늦어버렸어. 니 모든걸 알아.
너희 가식적인 말투와 거짓말들.

Keep Keep Keep Keep You Stand up.
Keep Keep Keep Keep You Stand up.
Keep Keep Keep Keep You Stand up.
Keep Keep Keep Keep You Stand up.

너와 내가 어떻게 이렇게 된 건지. Oh~~
정말 잊으려고 널 지우려고 했지만~

이렇게 널 떠나보려 지우려고 애썼지만
바람과 구름처럼 떠돌지만
사랑해도 너를 다시 볼 수가 없다지만
아~ 숨이 턱턱 막히지만
내 맘이 찢어져도 너를 지워버려.
눈앞에 가시 같은 기억 모두 버려.

Keep Keep Keep Keep You Stand up.
Keep Keep Keep Keep You Stand up.
Keep Keep Keep Keep You Stand up.
Keep Keep Keep Keep You Stand up.

Keep Keep Keep Keep You Stand up.
Keep Keep Keep Keep You Stand up.
Keep Keep Keep Keep You Stand up.
Keep Keep Keep Keep You Stand up.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése