2024. június 28., péntek

La Song - Rain

A Rain Effect című album 2014-ben kettős title songgal jelent meg, ezek egyike volt a La Song.

Az albumról szóló blogbejegyzést itt találjátok: RAIN EFFECT - Review (2014.01.26.)













LA SONG


Mert én 30, csajszi, lépj hát ide fel
Még azelőtt, hogy véget ér az éj
Mert én 30, csajszi...

1 2 3 4

Nem az a fickó vagyok én, aki olyan szimpla eset lenne, á, nem olyan.
De hát ez van...
Sok bajt csinálok, pedig egy engedelmes csábos csibész vagyok.
Szeress hát nagyon...

La lalalala~ lalala~ lala lala lalala~
La lalalala~ lalala– lala lala lalala–

1 2 3 4 - Lássam hát, mid van!
Aha...
1 2 3 4 - Lássam hát, mid van!

Sok ágy van, melyben csak rám várnak,
ebből is meglátszik, hogy más vagyok.
Nem egy pénzes, autóbuzi nyápic,
ki csak külföldivel villant. Válts! Figyelj rám!
Maserati, Ferrari kulcs minek nekem, hiszen a testem
eléggé gazdag. Egészség sugárzik belőlem, 
mert nekem így tetszik.
Húzd meg jól a cipőfűződ, lazíts a nyakkendőn!
Térjünk a lényegre, mára elég volt!
Látsszon rajtam, hogy mindenem megvan!
Szeretném, ha ma végre mindenki fess lenne!
Csapjunk egy partit, rajta, látjátok, mára
én hogy kiöltöztem? A fűzőm nézd!

La lalalala~ lalala~ lala lala lalala~
Lalala la la
La lalalala~ lalala~ lala lala lalala~

Aha, jól van!
Na, rajta!
Jöjjön a táncidő!
Mindenki énekelje a dalt!

La lalalala~ lalala~ lala lala lalala~
Lalala la la
La lalalala~ lalala~ lala lala lalala~
Rázzad! Csak rázzad!

La lalalala~ lalala~ lala lala lalala~
Mindenki!
La lalalala~ lalala~ lala lala lalala~
Itt az idő!

És vége!



(Saját fordítás, Harudo11 néven)




LA SONG

뻔하디 뻔한 그렇게 하는 그런 놈은 아니에요
그러네요
말썽 많지만 순종적인 그런 귀염둥이에요
예뻐해줘요

라 라라라라 라라라 라라 라라 라라라
라 라라라라 라라라 라라 라라 라라라

1 2 3 4 show me what's you got
1 2 3 4 show me what's you got

난 누울 수 있는 땅은 많지
남들처럼 없어도 있는 척
외제차만 돌리지는 cheesy 와는 달라도
완전히 change Follow me
Maserati Ferrari Key는 필요없어 난 몸뚱아리
자체가 so rich 하니까 부티가 나니까
그렇게 사니까
이런 신발끈을 꽉 매 넥타이는 쫌 풀래
오늘은 다른 말 하기가 싫어
그냥 있는 티 내기는 싫어
오늘은 나 좀 할래 나처럼 쫙 빼입고
오늘은 달려 그래 사실은 오늘
나 좀 빼입었다 신발끈

라 라라라라 라라라 라라 라라 라라라
라 라라라라 라라라 라라 라라 라라라

아하 that's right
here we go
let's dance time
everybody sing a song

라 라라라라 라라라 라라 라라 라라라
라 라라라라 라라라 라라 라라 라라라
라 라라라라 라라라 라라 라라 라라라
라 라라라라 라라라 라라 라라 라라라



Forrás: Bugs! - La Song























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése